PL

 

Digital Signage jest nowoczesną formą przekazu informacji i oferty. Podstawową zaletą tego rozwiązania jest nakierowanie klienta na daną usługę/produkt w określonym otoczeniu (ang. narrowcasting). Atrakcyjny przekaz Digital Signage stanowi alternatywę dla plakatów lub ogłoszeń, dlatego efektowna prezentacja odpowiednio wpłynie na odbiorcę.

Oprogramowanie stosowane w Digital Signage charakteryzuje się bogatą funkcjonalnością działania, między innymi daje możliwość zarządzania nieograniczoną ilością nośników z dowolnego miejsca na świecie; jesteśmy w stanie podzielić ekran na strefy prezentujące różne treści w tym samym czasie; dowolnie ustalić harmonogramy wyświetlania (np. w czasie rzeczywistym - rozkład jazdy pociągów lub tylko w zadanym czasie trwania - promocje objęte godzinowo - happy hours). Oprogramowanie to pozwala również na odtwarzanie dowolnych multimediów (html, flash, video, audio, rss, pdf, ppt, itd.) i zdalnie sprawować kontrolę nad całością systemu.

Public Display jest określeniem wszelkich rozwiązań technologicznych, dotyczących nośników obrazu oraz komputerów spełniających podstawowe wymagania:
możliwość pracy 24/7,

  • niska awaryjność,
  • zaawansowane systemy odprowadzania ciepła,
  • wysoki zakres temperatur -35ºC do +60ºC dla urządzeń zewnętrznych,
  • wysoka jasność nośników obrazu powyżej 700cd/m² wewnątrz budynków, powyżej 1500cd/m² na zewnątrz,
  • możliwość dostosowania wyglądu obudowy/zabudowy nośnika do otoczenia,
  • odporność na efekt blackout dla ekranów stosowanych na zewnątrz budynków,
  • wbudowane funkcje zapobiegające wypalaniu się matrycy,
  • trwałość, niezawodność, gwarancja doskonałej jakości wyświetlania obrazu w rozdzielczościach full HD i w wysokich jasnościach obrazu.

Struktura sieci Public Display pozwala na zastosowanie zdalnego sterowania odtwarzaczami, np. z centrali Twojej firmy. Istnieje możliwość tworzenia list i harmonogramów odtwarzanej treści, materiał trafia od razu do odtwarzania. Do najważniejszych zalet Public Display należą:

  • nakierowanie na Klienta,
  • szybkość zmian i pełna kontrola nad prezentowaną treścią,
  • wykorzystanie multimedialnego przekazu,
  • podniesienie atrakcyjności przekazywanych informacji,
  • szerokie możliwości zastosowań,
  • innowacyjność, kojarząca się z nowoczesnością, prestiżem i postępem,
  • oszczędność czasu i pieniędzy,
  • elastyczność, przejawiająca się przekazaniem dowolnej treści o dowolnej porze.
  • Przykładowe zastosowania Public Display:
  • urzędy i instytucje - obsługa klientów, informacje o wydarzeniach, prezentacja ogłoszeń,
  • transport i turystyka - przedstawienie oferty w biurze podróży, informacji o rozkładach jazdy, reklama w środkach komunikacji, prezentacja informacji turystycznej,
  • hotelarstwo i gastronomia - wyświetlanie menu, reklam, promocji, informacji o dostępności pokojów, transmisja wydarzeń kulinarnych i sportowych,
  • edukacja - prezentacje, konferencje, plany lekcji, tablice ogłoszeń, wydarzenia z życia szkoły,
  • handel i usługi - informacje o promocjach, prezentacja ofert, informacji o wydarzeniach, reklama sklepów i produktów,
  • rozrywka i kultura - wizualizacja wydarzeń, interaktywne szafy grające, punkty informacyjne,
  • finanse - obsługa klienta, reklamowanie usług, wyświetlanie notowań giełdowych, kursów walut,
  • medycyna - prezentacja informacji o godzinach przyjęć, usług dodatkowych, informacji o pacjencie,
  • sport - promowanie klubu bądź sklepu kibica, informowanie o najbliższych wydarzeniach, wyświetlanie tablic wyników i informacji o zawodnikach, transmisje na żywo w strefach kibica,
  • informacja - wiadomości z kraju i świata, pogoda.

W rozwiązaniach zewnętrznych panel LCD jest zabezpieczony szybą z hartowanego szkła, co uniemożliwia jego zniszczenie przez wandali (tzw. “wandaloodporność”), a także posiada unikalny system chłodzenia, który zapewnia utrzymanie odpowiednich warunków pracy sprzętu wewnątrz obudowy. Rozwiązania te także sprzyjają temu, iż Public Display jest stosowany w halach produkcyjnych, środowiskach pylistych lub źle wentylowanych.

 

Siedziba główna

TDC Polska sp. z o.o.
ul. Warszawska 53
61-028 Poznań

tel. +48 67 348 29 31
e-mail: biuro@tdcpolska.pl

Siedziba w Berlinie 

SCEO Deutschland GmbH
Bundesplatz 8
10715 Berlin

e-mail: info@sceo.de

iso_9001.pngiso_14001.png

unia