Telebim LED cena urządzenia? Ile kosztuje?
Czy istnieje coś ważniejszego niż skuteczna i efektywna reklama firmy? Dzięki niej można w krótkim czasie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców – potencjalnych klientów, partnerów i kontrahentów. Jakie narzędzie zapewnia takie możliwości? Telebim LED. Dzisiejsza technologia oferuje niesamowite rozwiązania. Telebimy reklamowe można umieszczać na zewnątrz i wewnątrz budynków – w centrum miasta, przy biznesowych biurowcach, w zatłoczonych parkach, w galeriach handlowych czy na lotniskach. Taka forma reklamy skutecznie przykuwa wzrok i zatrzymuje uwagę przechodniów. Ile kosztują telebimy LED? Z jakimi kosztami wiąże się obsługa ekranów? Czy to rozwiązanie dla każdego przedsiębiorcy? Odpowiadamy na najważniejsze pytania – zapraszamy do artykułu.
Czym jest Telebim LED?
Choć zdecydowanej większości osób (niezwiązanych zawodową z branżą) telebim LED kojarzy się z ogromnym telewizorem, to jego definicja brzmi nieco inaczej. Mówiąc najprościej – to dużych rozmiarów ekran diodowy, który w zależności od przeznaczenia może zostać przystosowany do pracy w każdych warunkach, na otwartej przestrzeni, w obiektach zamkniętych, jak również w przestrzeniach przemysłowych.
Telebimy to nowoczesny, wysokiej jakości sprzęt elektroniczny, który jest odporny nawet na bardzo trudne warunki atmosferyczne – mróz, śnieg, grad, deszcz czy promieniowanie UV. Telebimy LED produkowane są zwykle w oparciu o najnowszą technologię wraz z wykorzystaniem najwyższej jakości podzespołów renomowanych producentów. Obraz na takim telebimie, dzięki temu jest zwykle bardzo ostry i i wyraźny. Telebimy charakteryzują się również wysoką rozdzielczością i intensywnością kolorów. Warto wspomnieć także o tym, że telebimy LED wyróżniają się znacznie wyższą jasnością niż standardowe ekrany plazmowe, co oczywiście bardzo poprawia widoczność.
Telebimy reklamowe – jakie dają możliwości?
Aktualnie na rynku dostępna jest szeroka gama telebimów. Wyróżnić możemy wiele rodzajów, jednak te najpopularniejsze to telebimy wewnętrzne i zewnętrzne, a nawet ekrany o szczególnie wysokim stopniu przeźroczystości dedykowane do szklanych elewacji, które z powodzeniem mogą zastąpić klasyczne nośniki przekazu nie tylko w galeriach handlowych, ale również w muzeach.
To nie koniec zalet i możliwości, jakie dają telebimy LED. Telebimy zewnętrzne są nieodłącznym wręcz elementem wielu masowych wydarzeń – koncerty, mecze, zawody sportowe, eventy plenerowe. Telebimy pozwalają na przesyłanie tego, co właśnie dzieje się na scenie, a w przerwie służą do wyświetlania reklam.
Telebimy LED – jaki koszt projektu?
Jeśli zależy Ci na nowoczesnym, skutecznym przekazie reklamowym, to zapewne chcesz wiedzieć, ile wynosi koszt zakupu telebimu LED. Postaramy się omówić tę kwestię bardzo szczegółowo. Pierwszą i najważniejszą informacja jest fakt, że zakup telebimu to niejedyna cena, jaką trzeba ponieść. W koszty należy wliczyć także instalację i eksploatację ekranów. Przyjrzyjmy się temu bliżej.
Co powinna zawierać oferta sprzedaży telebimu LED?
Poszczególne elementy oferty to przede wszystkim:
- telebim wraz z dedykowanym oprogramowaniem SCEO®,
- konstrukcja telebimu,
- instalacja ekranu wraz z konfiguracją,
- szkolenie z obsługi,
- obsługa posprzedażowa.
Jeśli chodzi o ekran LED z dedykowanym oprogramowaniem SCEO® to musisz wiedzieć, że cena będzie się różnić w zależności od typu urządzenia i jego zastosowania. Podstawowy podział dotyczy ekranów wewnętrznych i zewnętrznych. Wewnętrzne ekrany LED są tańsze. Głównym powodem jest fakt, że zewnętrzne telebimy wymagają lepszej izolacji oraz lepszych komponentów.
Kolejno możemy wymienić telebimy mobilne, lżejsze od telebimów stacjonarnych, montowane zwykle wraz ze skrzyniami transportowymi.
Równie ważnym czynnikiem wpływającym na cenę telebimu jest pixel (z ang. pitch), który wyraża się w zapisie ekran LED P2, P3, P4, P5, P6, P8, P10, P16 – cyfra oznacza rozmiar podany w [mm], a więc np. czyli P6 to piksel kwadratowy o boku 6mm. Im mniejszy piksel, tym lepsza jakość obrazu i tym droższy wyświetlacz LED.
Na cenę pośrednio wpływ ma również miejsce montażu ekranu, bo od niego zależny jest rodzaj konstrukcji i koszty instalacji. W przypadku skomplikowanych instalacji, gdzie wymagane jest użycie specjalistycznych umiejętności i narzędzi, jak dźwigi, podnośniki, rusztowania itp., cena zawsze będzie wyższa. Z kolei mniejsze ekrany można zamontować samodzielnie.
Koszt eksploatacji telebimu – ile wynosi?
Jak wspomnieliśmy, ceny na rynku są bardzo zróżnicowane. Wybierając telebim trzeba jednak wziąć pod uwagę ważną rzecz – w zdecydowanej większości przypadków droższe ekrany LED po kilku latach eksploatacji dzięki wysokiej jakości podzespołom i niższym kosztom utrzymania, mimo początkowej większej cenie, zapewniają wyższą stopę zwrotu z inwestycji.
Dlaczego? Wysoka jakość komponentów wpływa na ich dłuższą żywotność, na mniejszą ilość awarii i co równie istotne – na oszczędności związane z niższym zużyciem energii elektrycznej (oszczędność na rachunkach za energię elektryczną mogą być mniejsze nawet o 30%). Pamiętaj także, że cena przekłada się najczęściej na jakość ekranu LED, a to z kolei rzutuje na skuteczność Twojej reklamy.
Co jeszcze jest istotne? Jakość obsługi, czyli konfiguracja, obsługa posprzedażowa, obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna. Jeśli producent, od którego kupisz telebim, nie będzie chciał podjąć się naprawy uszkodzonego urządzenia, prawdopodobnie nie będzie w stanie tego zrobić również żadna inna firma ze względu na unikalność komponentów. Jeśli nawet okaże się to możliwe, naprawa będzie bardzo kosztowna. Dlatego tak istotne jest, by telebimy LED kupować od znanych, sprawdzonych producentów.
Telebim LED – czy warto?
Telebimy reklamowe mogą dla wielu przedsiębiorców wydawać się nieosiągalne ze względu na wysoką cenę. Koszty jednak nie są przeszkodą, gdy dokładnie przeanalizuje się korzyści, jakie dają telebimy LED. Nie bez powodu, np. największa marka zajmująca się przede wszystkim sprzedażom obuwia jak CCC korzystają z tego rozwiązania. (Link do realizacji)
Dzięki telebimom LED jesteś w stanie wyświetlać dynamiczne, przyciągające wzrok i uwagę reklamy, które charakteryzuje wysoka jakość i pełne odwzorowanie barw. Badania jasno pokazują, że taki przekaz reklamowy jest znacznie skuteczniejszy niż statyczne bannery, plakaty czy ulotki.
Zdalna możliwość zarządzania treścią i obrazem pozwala na ekspresowe dostosowywanie komunikatu do pory roku, tygodnia, dnia bądź natężenia ruchu czy wiadomości płynących ze świata. To sprawia, że zawsze jesteś o krok dalej niż konkurencja, a tym samym – osiągasz lepsze wyniki.
Ceny telebimów LED znacznie się między sobą różnią dlatego aby sprawdzić dokładny koszt telebimu, który Cię interesuje, najlepiej wypełnić formularz kontaktowy, w którym warto wspomnieć o wszystkich aspektach wymienionych w artykule. Pamiętaj, że sprawdzony dostawca to gwarancja sukcesu i udanej współpracy.