Ekrany dla Retail – jako nośnik reklamowy w handlu detalicznym
Szukasz skutecznego sposobu na zwiększenie dochodu swojej firmy? Zastanawiasz się jak dotrzeć do nowych klientów? Jak przekonać ich do zakupu Twoich produktów/usług? Wiemy, jak stworzyć niezapomniane wrażenie i jak przekonać odbiorców do decyzji zakupowej. Sprawdź ekrany multimedialne dla retail i nasze autorskie rowiązania w dziedzinie Digital Signage. Dlaczego zapewniają zwiększenie sprzedaży? Jak przyciągają klientów? Odpowiadamy na najważniejsze pytania – zapraszamy do artykułu.
Jak klient podejmuje decyzje zakupowe?
Zdecydowana większość osób to wzrokowcy. A więc zanim podejmą decyzję zakupową – obserwują. Musisz więc sobie uświadomić, że nawet jeśli uważasz, że Ty jesteś osobą racjonalną, to podczas zakupów Twój mózg bardzo często o tym „zapomina”. Jeśli coś Ci się spodoba, wzbudzi w Tobie pozytywne skojarzenia, to umysł automatycznie przestanie analizować cenę, użyteczność produktu i fakt, czy kupowana rzecz jest Ci naprawdę potrzebna. Tak samo zachowują się Twoi klienci.
Jak więc wzbudzić w odbiorcach pozytywne skojarzenia? Jak zainteresować ich zakupem? Nowoczesne ekrany dla retail – wysoka jakość obrazu, treści dostosowane do odbiorców, niesamowita estetyka. To odpowiedź na Twoje potrzeby.
Nowoczesne ekrany dla retail
Komercyjne wykorzystanie ekranów dla retail pozwala na bardziej skutecznie trafianie do odbiorców. Dlaczego? Znajdują zastosowanie w każdej branży, świetnie sprawdzają się w małych punktach sprzedaży, jak i dużych obiektach handlowych.
Jednym słowem – ekrany LED zapewniają zwiększenie poziomu sprzedaży poprzez skuteczne przyciągnięcie nowych odbiorców. Galerie handlowe, lotniska, hale sprzedaży, wielkopowierzchniowe sklepy – wszystkie przestrzenie, w których klienci poszukują produktów bądź usług wymagają odpowiedniej reklamy. Właśnie dlatego wszyscy przedsiębiorcy powinni rozważyć nowoczesne rozwiązania cyfrowe – telebimy wewnętrzne LED, ekrany dotykowe, ekrany LED, kioski informacyjne itp. To najskuteczniejsze, a zarazem najbardziej atrakcyjne rozwiązanie, pozwalające na trafne dotarcie z przekazem do odbiorcy.
Digital Signage – co to jest?
Mówiąc o nowoczesnych rozwiązaniach dla retail nie sposób nie wspomnieć o Digital Signage. Co kryje się pod tym terminem? To system pozwalający na precyzyjną i wyjątkowo atrakcyjną prezentację multimedialnych treści, opierający się na zastosowaniu cyfrowych nośników obrazu.
Do tworzenia systemu Digital Signage wykorzystuje się sprawdzoną technologię – od monitorów i ekranów LED poprzez monitory interaktywne, projektory, tablice interaktywne aż po projekcję holigraficzną.
Digital Signage – dlaczego warto?
Powodów, dla których warto zainteresować się Digital Signage jest co najmniej kilka. Wymienimy więc te najistotniejsze. Przede wszystkim Digital Signage umożliwia zautomatyzowane zarządzanie treścią, a dzięki temu daje możliwość dopasowania komunikatu do grupy docelowej poprzez zmianę konkretnych treści w określonym czasie. Możesz wymienić przekaz reklamowy uwzględniając porę roku, dni tygodnia, godziny w ciągu dnia, natężenie ruchu, preferencje klientów i błyskawicznie reagować na wszystkie wydarzenia stosując tzw. real time marketing.
Dzięki temu, że możesz sprawnie zmieniać treść i kreację swoich reklam, unikniesz sporych kosztów związanych z drukiem ulotek czy katalogów. Jesteś bowiem w stanie w dowolny sposób modyfikować przekaz dotyczący aktualnych promocji i rabatów.
Nowoczesne rozwiązania Digital Signage mogą w jednym przekazie łączyć bodźce wizualne, dźwiękowe i świetlne. Taki atrakcyjny format znacznie lepiej przykuwa wzrok niż standardowy plakat czy billboard z napisem „wyprzedaż”. Wszystko to sprawia, że zawsze będziesz o krok przed konkurencją.
Potencjał, jaki niesie ze sobą era cyfrowa jest naprawdę obiecujący – ekrany dla retail pozwalają skutecznie konkurować o uwagę odbiorcy, a co za tym idzie zwiększać sprzedaż. Technologia Digital Signage, odpowiada na potrzeby każdej branży i każdej firmy – niezależnie od wielkości. Korzystają z niego zarówno wielkie korporacje, jak np. CCC, jak i małe, rodzinne przedsiębiorstwa czy pojedyncze punkty sprzedaży detalicznej. (Case CCC) Pamiętaj jednak o ważnej kwestii – jeśli zależy Ci na dynamicznym przekazie i wysokiej jakości zdecyduj się na sprawdzonych dostawców rozwiązań multimedialnych, jak TDC Polska. Nie zostawaj w tyle, zainteresuj się Digital Signage i ciesz się sukcesem.